Project Description

Hvorfor advarede servicemedarbejderen mig ikke..? Er servicemedarbejderne provisionslønnede..? Få svar på nogle spørgsmål her under.


Nogle anser det fejlagtigt som servicemedarbejderens ansvar at oplyse om reglerne på stedet, når man som bilist ankommer på parkeringsarealet. Servicemedarbejderne instrueres og oplæres i at være opmærksomme og hjælpsomme, men kan ikke stilles til ansvar for, at man ikke selv som bruger har orienteret sig om reglerne på skiltene og handlet derefter.

Nej. Vi aflønner ikke vores servicemedarbejdere efter provision. Antallet af udstedte kontrolgebyrer har ingen betydning for servicemedarbejderens løn.

Nej. Vores politik er, at vores servicemedarbejdere skal være synlige på parkeringspladserne og samtidigt også stå til rådighed for spørgsmål og lignende.

Vores servicemedarbejder har ikke pligt til at indstille parkeringskiven eller købe parkeringsbillet i automaten, når de befinder sig på parkeringspladsen for at udføre deres arbejde.

Et køretøj kan godt være parkeret, selvom der opholder sig personer i køretøjet. Derfor kan servicemedarbejderen også udstede kontrolgebyr, når bestemmelserne ikke er overholdt.

Når et kontrolgebyr bliver udstedt, bliver det sendt afsted med det samme, og derfor er det ikke muligt for en servicemedarbejder at annullere det. Man skal altid rette henvendelse via vores hjemmeside via klageformular. Nægtes modtagelse af kontrolgebyr kan det iht. lovgivning eftersendes.

Vi udleverer ikke kontaktoplysninger eller andre personfølsomme oplysninger på vores servicemedarbejdere. Har du et udestående med en af vores servicemedarbejdere, kan du henvende dig til ONEPARKs administration eller indsende en skriftlig klage, der vedrører enten servicemedarbejderen eller det pålagte kontrolgebyr.

Vi værner om vores medarbejderes privatliv og sikkerhed. Alle overgreb, fysiske som verbale, anmeldes til rette myndighed.

Vores politik er, at vores servicemedarbejdere skal være synlige i deres arbejde og være iført deres uniform.